almah.devote


Kära blogg. Idag har jag haft på mig ett par höga shorts från Topshop, bustier från Ellos, skinnjacka från H&M samt väska och kofta - second hand. Det blev ingen skola för min del idag. Men jag överlevde! Först var jag hos tandläkaren i Nässjö (jag har fått några fula gummiband i tandställningen MELLAN överkäken och underkäken. Väldigt glamoröst må jag säga), sen var de två sista lektionerna inställda. Jag köpte en fin bh för tre guldpengar. Det är inte varje dag det! Sen fick jag ett fint litet paket på posten. Vilken trevlig dag! Fast vädret var det ju lite sådär med..

Translation: Dear blog. Today I wore a pair of high-waisted shorts from Topshop, bustier from Ellos, fake leatherjacket from H&M, handbag and cardigan - second hand. No school today. but I survived! I was at the dentist i Nässjö to fix my braces and then my 2 last classes were canceled. I bought a new bra for 29 kr. That doesn't happen every day. And I got a nice little present with the mail today. Nice day! But the weather wasn't that nice...

No comments: